plugg-paus...

Hej! Vilken trevlig kväll det var igår i glada väninnors lag! Hade en jättekul kväll OCH var hemma i tid...Det ni! Idag har jag ägnat HELA dagen åt att plugga - igen! På torsdag ska vi ha prov - igen...Ska bli härligt känns det som nu att gå ut i praktik v 43.
Hann i varje fall prata med min storasyster idag - äntligen! Fattar inte vart dagarna tar vägen.. Kul att prata med henne efter all denna tid! Vi borde träffas mer, men vardagen kommer emellen! Synd - får skärpa mig!

Ha en underbar vecka - hinner anske inte skriva på några dagar..Men vem vet???

Kram Johanna

 Nybakat bröd...GOTT!

 Vilket skåp! Vill ha!!!!


 Ångrar sååå att jag inte köpte denna gamla klockan i Frankrike, men jag har ju ett kort på den i varje fall...

 men den här fick jag i varje fall med mig hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0