En solig torsdag i september...

Hej! Oj oj oj , vilken vecka det har varit hittills...Blev jättesjuk i måndags och kunde inte gå i skolan. Hade de typiska influensatecknen...Man har ju ändå blivit lite påverkad..Eftersom jag emellanåt drabbas av hypokondri-attack så brukar det inte stanna vid någon enkel sjukdom..Blir ju inte bättre av att jag googlar mina symptom...Inte bra!  Hur som helst så skickades mannen iväg att köpa diverse medikament då mitt tålamod med att vara sjuk brukar stanna vid ca 2 dagar...Stannade hemma måndag och tisdag, men kände mig bättre på tisdag kväll så onsdag var jag tillbaka i plugget...Där visade det sig att de flesta mådde mer eller mindre dåligt..av ungefär samma grej..Och idag är jag fullt återställd! Hurra för Joniserat Silver(användes förr istället för penicillin, köps på hälsokost och FUNGERAR på det mesta..!!!)
Eftersom vädret är fantastiskt fint, så tog jag och mannen en tur i kantarellskogen och hittade lagom för 4 smörgåsar! GOTT!!

Kramelikram! Johanna ♥






Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan!



För de första så vilken fin blogg du har! Vilken inspiration du är för inredning :)



Vad kul att du läser till tandsköterska då jag själv funderar på det yrket och skulle så gärna vilja komma i kontakt med någon som gör det, då jag har massa funderingar.



Det vore jätte snällt om du skulle tänkas vilja hjälpa mig med alla mina tankar om yrket och studierna.



Hoppas höra från dig.



Ha en fin helg!

2009-09-11 @ 22:58:54
Postat av: Anonym

Underbara bilder, hoppas det smakade!!!

2009-09-12 @ 19:47:54
Postat av: Petra Gregorson

Oj, glömde mitt namn!

Petra, så klart!

2009-09-12 @ 19:49:16
URL: http://pyttemedkompisar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0