Helloween

Hej! Det var ett tag sedan som jag hade tid att sitta på datorn...men idag så! Det har varit en upptagen vecka med tandställningar, band och brackets..Jättelärorikt att var med och assistera och att var hos Birgitta som är ortodonti tekniker. Jättespännande, men jag längtar tillbaka till "min" klinik på Tullen, som jag ska tillbaka till på måndag! ROLIGT!
Annars har det varit en del annat också denna vecka, b la har mamma och Åke kommit ner på besök, och det är ju alltid roligt! Mysigt att ha dem runt omkring! Had eriktig fredagsmyskväll igår med Sushi och film och Idol! (och lite vin....) Jag och Mamma var på anhörigträff på mormors demensboende, och träffade personalen - verkligen urgulliga och engagerade personer! Spännade att se vad de gör, och det kändes som dagsiträff, fast tvätom - lite underligt var det allt!

Ikväll blir det middag på Brasseriet med alla goa tjejjer i "gänget" och säkert en tur på Borås krogar efteråt skulle jag tro...ROLIGT! Men innan dess ska jag och Freja gå på bio - skräckfilmen "Drag me to Hell" på Rödakvarn...Funderar på om jag ska packa ner en egen kudde...Ha ha ha...

Ha en underbar Allhelgonahelg mina vänner! Kram Johanna










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0