lördag...

jahaja, då var det lördagkväll...Har suttit och pluggat Endodonti heeela dagen och låtit man och barn sköta allt annat...Lite skönt att bara släppa allt, men skönt också! Huset rasade ju inte och alla i hela familjen har överlevt! Dessutom visades det en enorm hänsyn till att jag satt o pluggade! BRA!
Igår var det "sex-party" på kvällen i glada vänners lag! Vi var hemma hos Minna och hade en fantastiskt rolig kväll med att titta på alla saker som finns för ett roligare sexliv (?). Skrattade så jag nästan kissade på mig åt alla fantastiskt roliga kommentarer och dumheter...:-).
Ikväll blir det en lugn kväll med man o barn o Tv o GOOODIS! Man får ju inte missa melodifestivalen! Ska bli spännande och se om det blir en rysk låt som vinner i år igen - är rädd för att det kan bli så...

 
Lite inspirationsbilder ifrån Tavern Agency får det bli, då jag inte hunnit ta några nya bilder...Kram allihop! Johanna
 







 Och en hemma på min lilla "hjärta-på-snöre", så söt när den stretar uppåt...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0