En "ledig" dag...

Godmorgon...Jag är ledig idag, eller rättare sagt jag ska inte vara i skolan och studera idag..Tänkte ta och åka med barnen en sväng till IKEA och köpa mina hissgardiner som inte funnits i lager på ett tag, och sen ta en ikea-middag med barnen...Sedan blir det hem och plugga tandpositioner med alla dessa nya namn...Jag har via "johannaVintageBloggen" hittat en underbar sida med vackra foton: "TAVERNE-AGENCY" , som jag lånar lite bilder ifrån som inspiration...

Jag och John var på BBC(Borås Bistånds Center) och shoppade lite igår...Jättekul! Hittade en liten jesus staty, ytterligare ett litet krucifix, en gammal tallrik och en vit plåtbricka...skoj skoj!


Ha det så bra! Kramelikram Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0