Måndag

Hejsan svejsan! Idag blev det inte riktigt som jag tänkt mig och det var ganska så skönt...Vår lärare hade idag drabbats av sk Frozen shoulder och kom därför inte till skolan, så dagen blev ganska kort, och imorgon är det hemmastudier, sen får vi se vad som händer resten av veckan...
I lördags var jag och mannen på ett fantastiskt party! Vi var på Sven-Eriks 50-års fest på kåren här i Borås! Måste säga att det var den mest välplanerade och påkostade födelsedagskalaset jag varit på! Helt fantastiskt roligt och UNDERBAR mat därtill! Riktigt kul!! Tackar av hela mitt hjärta för detta fantastiska kalas!! ♥

Snart är det bara en vecka kvar sen blir det Spanien! Tjohej!! OCH ikväll får min dotter Ellen reda på om hon ska jobba som Au-pair i London med start om 2 veckor...Pirrigt men jätteroligt om hon får det! Jag var själv Au-pair där för många år sedan och blev sedan kvar i 2 år...Och kom hem med en lite Ellen i magen...Historien upprepar sig... Kramelikram Johanna








Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, kul för Ellen hoppas det blir av. Hoppas bara att historien inte upprepar sig riktigt full ut=)

Säg till din lärare med frozen shoulder att gå till en Zonterapeut, vi kan hjälpa! Kram Anna

2010-01-20 @ 12:59:44
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0