Lite färg skulle inte skada...

jahaja...då var det torsdag igen! Vilken otroligt grå och färglös vecka det varit! Grått och svart grått och svart med diverse liter regn på det och lite Novemberblåst för att lätta upp det hela...

Veckan började ju inte så bra med min Mammografiupplevelse..Men har väl under veckans gång börjat att inse att det kanske egentligen var ett Bra besked de gav mig och inte det katastrofala besked som jag hade målat upp i fantasin...Imorgon ska jag få svar på biopsin de tog så då vet jag..Lite pirrigt men inte alls så som själva om-provet..Inte mycket jag kan göra i dagsläge så att säga...

Veckan på kliniken har varit fantastisk och jag lär mig mer och mer för varje dag och känner mig bra varm i kläderna nu! Riktigt roligt och fortfarande känns det som jag valt exakt rätt väg i livet! Inte illa va??? Kan ju bara inte fatta att det bara är 2 veckor kvar! Helt otroligt vad fort det har gått! Men som de säger: "Time flies while having fun"...

Nu lite glada färg bilder ur Broarnes internet sida..Lite ifrån Rice, Greengate och annat...Behöver lite färg just nu med allt som är grått ute...Kram på Er alla!

Johanna










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0