Mer regn..

Vilken dag det varit! Lyckades ta mig iväg till min sjukgymnast idag, jätteskönt att få massage, mindre skönt med akupunkturen..men inte så farligt med tanke på den fantastiska effekten det verkar ha..! Sedan sola lite, fusk såklart, men jag känner mig lite fräschare i varje fall...Hem o plugga, köra barn runt halva västergötland...Handla o hem o plugga igen.. Nu har jag städat av inför helgen och bäddat med rena lakan som hade hängt ute förra veckan så de luktar ljuvligt! Mitt terminsjobb är klart, så nu ska jag lägga mig i sängen och läsa alla mina nya inredningstidningar som jag inte hunnit läsa sen de kom, b la Vakre Hjem!  John är iväg och kollar på en ny bil i Alingsås...spännande! Kram ifrån Mig och Tack för de fina kommentarerna - de värmer!   Johanna









Och en bild ifrån Taverne agency...

 visst är den fiiiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0