Beyoncé..

Hej! Vilken hektisk dag det varit idag, men härlig! Vi var ju med tjejjerna på Beyonce igår, obs! Satt utanför och väntade - tyvärr - men fick titta lite det sista så lite konsertkänsla fick man allt! Jag o John hade en mysig kväll i Göteborg, med Sushi utanför Saluhallarna.(De har jättegoda sushisar där!) Det blev en ganska sen kväll, vi var inte hemma innan 00, med tre glada flickor bak i bilen (Och hesa...) John var tvungen o gå upp 04, han började att jobba kl 05..så han var inte så pigg, och är framförallt inte det nu...jag gick upp kl 06 och började plocka, då Johanna o Marie skulle komma 07.30 och fota lite till.
De är verkligen jättegoa, bägge två! Sedan bar det av till Tullens folktandvård och var med tandläkar Åsa och tsk Annelie på deras rum hela dagen. Roligt och lärorikt som vanligt. Lärde mig att framkalla bilder - själv! Eureka!! Nu ska johanna o Marie komma en sväng till så ska vi fota familjebild och sen får det nog vara nog för idag..kanske! Känner mig inte så trött ändå, då allt är så jätte roligt med vad som händer! Kram Johanna ♥





 Taverne agency...Till och med disk kan vara mysig när man ser det så här...♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hej hej. är det för en tidning de fotar???

"känner" denna Johanna med. =)är ju förskollärare som du kanske vet i Rydboholm.. =)härliga bilder.. gillade verkligen diskhögen..=)

ha det gott

kram kram

kajsa

2009-05-13 @ 05:34:26
URL: http://ackajsalajsa.blogspot.com
Postat av: johanna

Jaha! Det hade jag ingen aning om att du jobbade i Rydboholm..Jo då, det är samma Johanna. Jättegullig tjej ! De är frilans, men det ska bli ett reportage så småningom..KUL!!! Ha det gott! Kram Johanna

2009-05-13 @ 19:15:07
URL: http://johannashem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0