Busy...

Hej! Då var det redan torsdag! Har en "ledig" dag i dag, började med att köra barn till resp. skola, med allt vad det innebär...sedan bar det av för att träna litegrann, fick akupunktur också så nu ska jag hålla en vecka till! Snälla Walle lägg inte av!!!! Sedan var det sola och sist men inte minst lite shopping av tvättmedel...Träffade min gamla kollega Titti, min Ellos-mamma, JÄTTEROLIGT! Ska åka o hälsa på henne så snart jag hinner...Hon jobbar på Frufällan secondhand, som är ett riktigt guld ställe!!! Mannen är hemma och är jättesjuk idag med...Inte bra! Ha en underbar dag, speciellt min lilla mamma, som stöttar mig i vårt o torrt!!...Kramelikram Johanna













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0