tisdag i juni...

Hej! Var uppe tidigt i morses och körde Ellen till sitt jobb på Agamemnon..En underbar morgon, men lite kallt fortfarande. Åkte hem och tog en lång morgondusch...skönt när huset är tyst en stund...Märks ju att barnen har sommarlov, är inte van att ha dem runt omkring hela dagarna..Hoppas på bättre väder snart så vi kan hitta på lite saker, typ BADA!

Var med väninnan på sjukhuset idag för en gastroskopiundersökning...stackars henne, tydligen ingen munter upplevelse..:-(. Igår var jag med min gamla mormor på sjukhuset för en efterkontroll på hennes ögon efter förra veckans operation..De tror väl snart att jag har börjat jobba svart som ledsagare på SÄS..Ha ha ha..

Nu lite bilder som jag tog för ett par dagar sedan..Kramelikram Johanna ♥

 Vår hall...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0