grått o grått..

Hejsan! Idag har det varit en riktigt grå o regnig dag...Hua! Jag hade bestämt mig för att ta sovmorgon riktigt länge, men både jag och Angus vaknade vid 7-snåret...Typiskt! Men en såsig morgon blev det och rätt som det var var kl 11,30 och jag och Ellen skulle iväg...Jag har varit på behandling hos min nya sjukgymnast Frank, och det var jätteskönt med lite värme, massage och akupunktur på den gamla nacken,,,
Sedan hem och fika hos mormor Irma nu när mamma och Åke bor där. Drack lite kaffe och snackade lite strunt. Sorgligt att mormor är såpass dement att hon inte längre är som min gamla mormor..Saknar den gamla Irma!
Sedan hem igen, fixa mat till mina sommarlovslediga jättebäbisar...Och sen...Gav jag mig ut på en shoppingtur till B.B.C, Borås SecondHand, Myrornas och Slott och Koja...Köpte en jättefin glaskupa på Myrornas, och en ljusstake+ liten broderad tygpåse på SlottoKoja...Fick ju skattepengarna tillbaka igår, så det kliade vansinnigt i shoppingfingrarna...Hi hi hi...
Sen har jag tillbringat kvällen framför en värmande bras tittande på "det okända" och Greys Anatomi..Avkopplande! Och nu är det läggdags för fru Williams! Kram Johanna ♥

Lite soliga och blommigt glada bilder...









 Mor och son...Visst är vi lika???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0