Halleluja...

Vilken morgon...Har för första gången varit på Gärdhem secondhand i Dalsjöfors...För det första så var det kö när vi kom dit och då började jag ana ugglor i mossen...VILKET STÄLLE!!!! Och vilka priser . ett riktigt halleluja-moment..Ska ta kort på mina fynd, och lägga in i morgon , här på min blogg..Men jag måste ju berätta vad jag köpte: En stor jesus tavla(100kr), En stor soppterrin i nysilver(60 kr!!!), Ett kakfat i nysilver(45 kr) och 2 små pressglas skålar för en tia styck!! Hittade också en gammal bibel ifrån 1831 för 15 kr, en gammal läkarbok och lite annat smått o gott..I love it! Ha en så bra dag/ Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: anna-klara

jag vill ha soppterrinen

2009-01-26 @ 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0