franska antikmarknader...

Godmorgon och TACK för alla snälla och mysiga kommentarer. Eftersom jag är ny som bloggare så kännsdet jätteroligt att Ni uppskattar mina bilder och Vårt hus! Just nu sitter jag och lääängtar till Frankrike, där mina svärföräldrar har ett hus som vi brukar åka till på somrarna. Huset ligger i Gemozac, norr om Bordeaux, vid atlantkusten. Helt underbart litet hus! På helgerna vimmlar det av antikmarknader ute på den franska landsbygden, och där finns det grejjer!!!! Här är ett litet smakprov på våra fynd...Kramar Johanna


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, lyllos er som får åka till la France!!

Vad gör du nuförtiden??

Kram!!

2009-01-10 @ 22:04:14
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0