Nytt nytt nytt...

Hej! Nu var det klart med semelätandet..Har kännt mig lite krasslig ett par dagar, men har nu till min stora lättnad blivit alldeles frisk och kry igen! Dessvärre verkar det som om John har åkt på det nu...Han är jätte dassig...(Hmmmm). Det var sista skoldagen för veckan idag, vi har gått igenom massor med smittskyddsåtgärder och annat trevligt! Har lyckats att shoppa lite grann också, ett skåp som jag köpte på Norrby secondhand för 30 kronor, och målader...VITT, såklart! Köpte nya knoppar ifrån Country By Mail, och  - häpp - så blev det som nytt...Kul! Har shoppat några "stryka-på-bilder" därifrån också! Måste säga att de har Fantastisk service på C.B.M! En eloge! Här kommer bilderna ifrån beställningssidan, så får ni se det färdiga resultatet sen....Kram Johanna


Här är bilder på det som jag shoppade....Country By Mail - heter nätbutiken!


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0