värme!

Hej! Äntligen har det blivit lite varmt i Sveriges avlånga land..Skönt att kunna slänga på sig sommarklänningen igen (även om det inte för min del var så länge sedan...) Klippte lite gräs, och har hängt ut tvätt! Lyckades också att ta lite bilder på mina nya Brocantefynd! Läste på en annan blogg att de var besvikna på de franska antikmarknaderna! Det kan jag inte hålla med om, det är som att komma in i en skattgömma varje gång det är en ny marknad, en del mer och en del mindre..Men stämningen och atmosfären är ju helt fantastisk, och man träffar oerhört många roliga och lite underliga människor. Och även om språket ibland försvårar det hela så är det en upplevelse varje gång som man kommer dit! Synd om henne! Här kommer några av mina skatter som jag med mycket möda har släpat hem ifrån diverse brocantes...:-) Ha det så bra alla och vi ses imorgon kanske..Kramelikram Johanna ♥

 mina nya schabloner 1-9

 

 gammal väckarklocka ifrån Paris

 schabloner

 kruka o kanna

 Marmorskylt " Drottning av snö"...och ny soppterrin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för inlägget på min blogg. Jag är så glad att det löst sig för er också. Vi är absolut värda det bästa=)Många kramar Anna

2009-08-05 @ 23:17:09
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0