släkt-söndag

Hej! Har varit en upptagen dag med släkten. Min mamma och hennes man är ju fortfarande kvar :-). Och sedan kom min morbror Per, moster Elin och mormor Irma över på en kopp kaffe och fika! Jättemysigt då min morbror och fru bor i Strömstad, så det blir inte att vi kan träffas så ofta...Min "moster" Elin har ett parfymeri och hade dagen till ära med sig prover och annat smått o gott som vi fick dela på! Underbart med alla dessa olika parfymer, krämer och smink! Kändes som julafton!
 Har även varit och hämtat bilen tillbaka då john börjar jobba i morgon..
Vi lever fortfarande på de underbara minnena och all solen vi fick i Frankrike, och här kommer lite med fina bilder ifrån vår semester! Kramelikram och ha en trevlig vecka! Johanna ♥

 Detta är en krigskyrkogård ifrån andra världskriget i Holland där vi var med Bert och Ria. Sorgligt men oerhört vackert! 





 Bert o Rias fantastiska lilla bakgård i Holland!

 Utsikt ifrån Bert o Rias uteplats..

 En vacker tavla ifrån slottet i Herleen!


Kommentarer
Postat av: JasmineLinde

Vilka fina bilder! Hoppas att ni hade det underbart i Frankrike! :)



Tack så hemskt mycket för din kommentar på min blogg. Jag är otroligt tacksam för att Ellen är en del av mitt liv. Vi syns säkert snart!



Kram Jasmine

2009-08-02 @ 22:44:12
URL: http://jasminelinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0