Fredag kväll...

Hej! Jag detta var en vecka som har varit lång och intensiv. Jag började skolan i måndags, och barnen började i tisdags. Har gjort 1000 saker och fixat och trixat och fyllt i papper och pluggat osv osv - så nu är jag trött, men DET KÄNNS SÅ BRA ändå!
John och Angus har varit på Hajk med Angus klass. Jag var med en stund och det var hur mysigt som helst - goa föräldrar och goa barn (och en GO fröken!) Sedan åkte jag hem så hade jag och Freja en mysig kväll framför Tv-n...Men det var trötta killar som kom hem idag, så Angus sov ett par timmar och sedan var det fest hos Philip nu på kvällen,,,Får se hur länge han orkar..
OCH sist men inte minst - jag och John har bokat våran resa till Spanien i Januari - ska bli så roligt att åka dit och ta det lugnt, fira den där 40-årsdagen (!) och bara rå om varandra..Nu lite sensommar bilder ifrån Taverne Agency och mig...Titta och njut...Kram Johanna











 Mmmmmmmm! Vad gott det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0