En ganska slö dag...

Hej! Idag har Angus äntligen fått åka till Liseberg..Han åkte dit med Anna och en massa andra barn - Hon är en klippa! Det har liksom inte blivit av att vi tagit oss dit på ett par år, antingen har vi varit bortresta eller så har pengarna fått gå till annat..Tyvärr! Det blir ju lite skralt ibland i och med att jag är studerande och inte har jobbat, men det har gått ganska bra ändå! Man vill ju ge barnen allt!!! Och det skär i hjärteroten att behöva säga nej, men idag är Angus JÄTTEGLAD!!

Jag har varit hos Eva-lena idag och pratat om ditten o datten, sista rycket nu innan jag börjar skolan igen på måndag och Evis börjar jobba...Ska bli såå roligt att träffa alla glada "tandsköterske-tanter" på måndag!
 
Kramelikram Johanna

 En vägkorsning ute på landsbygden i Frankrike



 Har beställt denna ifrån H&M..Visst är den fin??

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej goa du!

Vilken vägkorsning!!! Tänk att ha sådana här... Du jag tror min mail fått spatt så jag skriver här=) Tänkte höra om vi fick låna altanen på onsdag i nästa vecka och om du inte kan vara ledig så är det ok för oss för vi behöver bara vara utomhus i så fall....självklart vore det jättekul om du är där! Kraaaaam

2009-08-13 @ 09:14:33
URL: http://www.johanna-vintage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0