Praktik time...

Hej igen! Nu har jag gjort andra dagen på praktiken och det är jättekul och nytt! Har varit med och "assisterat" vid en rotfyllning och en lagning...Hade hand om sugen...alltid något. Annars är det mest sterilarbete som denna praktikperioden ska fyllas med och det är Mycket att hålla ordning på och en massa olika maskiner och att framförallt göra saker i rätt ordning...Men det börjar att ljusna! Förrutom att jag var så proppfull med information idag att när jag skulle gå hem så gick jag in i städskrubben istället för ut genom ytterdörren...till allas stora glädje! Ha ha ha... Här kommer lite mer bilder, och denna gången blir det sovrummsbilder.. PS. köpte två alldeles jättefina och stora olivträd på Netto igår...129 kr styck!!!! DS. Kram alla! Johanna

 Visst är de gröna foppa tofflorna fina...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0