Fredag

Sista dagen i skolan igår innan den stora PRAKTIKEN, första gången vi ska ut på riktigt och testa hur det går med alla teoretiska kunskaper vi skaffat oss...Jag ska vara på Tullens folktandvård och jag hoppas att allt ska klaffa...Spännande! Idag var det näst sista gången som jag fick behandling hos Walle..Känns lite vemodigt! Tycker att han genast ska ta tillbaka sina pensionsplaner! Nu ska jag snart åka o plocka upp barnen ifrån skolan och sedan blir det hem och plugga litegrann inför den STORA praktikuppgiften...Kram o Trevlig helg alla! Johanna



 En liten Angus!!!

 En glad fjortis (!?!) Freja...

 En mamma...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt våriga bilder du visar i de senaste inläggen!!

Lycka till på praktiken! (Ang läskiga filmer... på sjuksköterutb fick man se en del.. faktiskt läskigare att se det så på bild än i verkligheten - då är man så fokuserad! :))

Kram Sofia

2009-04-20 @ 15:13:46
URL: http://blogg.meandmyhome.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0